Yes!

Woohoo, jag ska ha kalas imorrn men tyvärr inte sånt för kompisar utan bara för släkten.
Det var ju försent att boka nånstans och annars blir det
jätte tråkigt! Men... det är fredag allstså  WOOHOO!!!! i love fredag!! vi ska fara och köpa grejjer till imorrn.
Men jag hoppas att jag får en ny mobil, (ni hittar den längrebak i bloggen) och allt annat jag önskar
dom som ska komma är farmmor, ola, mina kuziner, krister, malin, martin, hans barn, hans tjej(tror jag),
jag tror det var alla! det ska bli kul, önska mig lycka till och att jag får alt jag vill ha!



                                                        Men, glömm inte att Bezz är Bezzt!

                                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0