Hejjzan...

Hejjzz, idag har jag varit hängig hemma, har legat i soffan och korvat mig. Skola idag, vi har haft religon eller hur det nu stavas, matte, ozv...
Dagens musik är: Black eyed peas med meet me halfway:http://www.youtube.com/watch?v=I7
HahVwYpwo&feature=fvst
 

Dagens namn: Max, Maximiliam.

Dagens mat: Leverbiff och potatis.

Dagens hemsida: Google en enkel sida där man kan hitta andra sidor!=)

Dagens ord: Heyjjzzan.

Det  var dagens ord åter till bloggen.
Jag har varit med Karro Nellzz och Lïzz, jag och lisa har skrivit berättelser en bit ur ''Julias dagbok''

''Kära dagbok idag har varit en helt vanlig dag, jag kanske är lite stel inom skrivandet  men jag är nybörjare. Jag har ju flyttat från visby till stockholm, och på min nya skola är allt man gör att borra sudd

Andra dagen:

Jag ska sova hos Saga ikväll! Jag Saga och Natta ska vara  på stan se , på film, baka och MASSOR av mer saker!
Hon har en jätte söt katt som heter ''Herr pontare''. Vi ska ha såå kul.  P.S. Saga hälsar.
Asså det var  så kul igår vi hade jätte hög musik och kudd krig så att grannen ringde polisen!=)
Tänk mitt att fira mitt fjortonde år på jorden med 2 av mina bästa kompisar, jag  ser fram emot att fira mitt 15 år på jorden, Haha!

Del 2 ''De onödiga''

Nu har jag äntligen blivit som dom andra, kanske mer. Jag har fått massor av nya kompisar! Men, jag har tänkt på en sak, jag är verkligen inte... mer får ni hära en annan gång! SES.


Huggs and kisses// Bezz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0